استقرار 1 دستگاه اتوبوس ایدز دردانشگاه سمنان
استقرار 1 دستگاه اتوبوس ایدز دردانشگاه سمنان
واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان با همکاری دانشگاه سمنان نسبت به استقرار 1 دستگاه اتوبوس با مضمون بیماری ایدز اقدام نمود.
استقرار 1 دستگاه اتوبوس ایدز دردانشگاه سمنان
1 دستگاه اتوبوس بامضمون بیماری ایدز دردانشگاه سمنان استقرار یافت. واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان با همکاری دانشگاه سمنان نسبت به استقرار 1 دستگاه اتوبوس با مضمون بیماری ایدز اقدام نمود. این اتوبوس با تبلیغات آموزشی ، مشاوره ای و دریافت آزمایش ایدز ار دانشجویان داوطلب در میدان اصلی دانشگاه سمنان اقدام به اقدامات زیر نمود.
-آموزش دانشجویان پیرامون بیماری ایدز، راههای پیشگیر ی و انتقال .
- انجام خدمات مشاوره ای و راهنمایی به مراکز مشاوره ای .دریافت آزمایش خون از دانشجویان داوطلب.
-نصب بنر ، پوستر ، بیلبرد، بروشورهای آموزشی در منطقه استقرار اتوبوس.
-حضور واحد صداوسیمای مرکز سمنان مبنی بر مصاحبه با مسئولین استقرار اتوبوس.
-پاسخگو.یی به سوالات دانشجویان.
-بازدید ریاست و همکاران واحد بیماریهای شهرستان سمنان به همراه معاونت بهداشتی دانشگاه ، مسئول واحد بیماریهای استان و کارشناس ایدز از مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه سمنان.لازم به ذکر است این دانشگاه دارای 17000 نفر دانشجو و پرسنل میباشد.
درضمن از زحمات عزیزان دردانشگاه سمنان کمال تقدیر و تشکر بعمل میاید.
لینک کوتاه خبر :