عرض تبریک فرمانده سپاه ناحیه به مرکز بهداشت سمنان، بمناسبت هفته سلامت
فرماندهی سپاه ناحیه سمنان و همراهان ،هفته سلامت را به مرکز بهداشت تبریک گفتند.
عرض تبریک فرمانده سپاه ناحیه به مرکز بهداشت سمنان، بمناسبت هفته سلامت
فرماندهی سپاه ناحیه سمنان و همراهان ،هفته سلامت را به مرکز بهداشت تبریک گفتند.
سرگرد امامی، فرماندهی سپاه ناحیه سمنان، سرگرد رهایی جانشین فرماندهی، سروان دربانی مسئول بهداشت و درمان سپاه ناحیه و سروان قادری فرمانده بسیج ادارات شهرستان سمنان باحضور دردفترریاست مرکز بهداشت سمنان هفته سلامت را تبریک و اززحمات آن مرکز در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم تقدیر نمودند.
دکتر فتاحی ضمن خیرمقدم به مهمانان، رسالت مرکز بهداشت را در عرصه های بهداشتی درمانی خاطر نشان و همکاری برون بخشی ارگانهای مداخله گر درامر سلامت مانند سپاه پاسداران، نیروی انتظامی ، هلال احمر و ... را خوشبینانه اعلان نمود.
سرهنگ امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان بابیان خاطرات حضور سپاه در مناطق سیل زده و نقش کادرهای بهداشتی درمانی درتامین سلامت سیل زدگان، مقوله سلامت را مهم تلقی نمود.
درپایان خدمات قابل ارائه به مردم مخصوصا در زمان بحران، توسط ریاست مرکز بهداشت سمنان شرح داده شد.