برگزاری دومین کمیته بحران ،در مرکز بهداشت سمنان

برگزاری دومین کمیته بحران ،در مرکز بهداشت سمنان

دومین کمیته بحران ، در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

                                 برگزاری دومین کمیته بحران ،در مرکز بهداشت سمنان

                               دومین کمیته بحران ، در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن بیان اهداف این کمیته و باتاکید بر آماده باش واحدهای مداخله گر در بحران و کاهش خطرات ناشی از آن، رسالت مرکز بهداشت را در مدیرت کاهش خطر در بلایا مخصوصا سیل ،عنوان داشت. واحدهای بهداشت محیط ، بیماریها، امورعمومی و روایط عمومی مرکز بهداشت شنوای سخنان دکتر فتاحی درزمینه  مسئولیت های واحدها درهنگام رخداد سیل احتمالی  بودند. واحدهای مورد اشاره هریک نظرات و راهکارهای پیشنهادی خودرا در پیشگیری از بیماریها، ثبت و گزارش بیماریها،طغیان بیمارهای منتقله از راه آب و مواد غذایی، نمونه برداری ا زآب . مواد غذایی و... ارائه دادند.

  • کد خبر : 20950
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی