برگزاری جلسه مسئولین واحدهای ستادی ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری جلسه مسئولین واحدهای ستادی ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
"جلسه مسئولین واحدهای ستادی" ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
این جلسه هفتگی باحضور دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مسئولین واحدهای ستادی مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای، پیشگیری و مبارزه بابیماریها، تغذیه، هماهنگی امورآموزش و بازاموزی مرکزبهداشت ، امورداروئی و تجهیزات پزشکی،سلامت روان، آموزش بهداشت، گسترش شبکه، آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت، بهداشت مدارس،آزمایشگاه مرجع سلامت وسلامت خانواده برگزار و پیرامون شاخصهای واحدهای ستادی ، تهیه مستندات برنامه سلامت خانواده ونظام ارجاع و سایر مسائل بهداشتی درمانی، بحث و تبادل نظر شد.
لینک کوتاه خبر :