عرض تبریک روز آزمایشگاه

ریاست و مسئول امور عمومی مرکز بهداشت سمنان به پرسنل آزمایشگاه خداقوت گفتند.

                                                  عرض تبریک روز آزمایشگاه

             ریاست و مسئول امور عمومی مرکز بهداشت سمنان به پرسنل آزمایشگاه  خداقوت گفتند.

بمناسبت فرارسیدن 30 فروردین "روز آزمایشگاه"دکتر فتاحی ریاست و علوی فر رئیس امور عمومی  مرکز بهداشت شهرستان سمنان باحضور در آزمایشگاه ازدواجی استخدامی و غرباگری مرکز بهداشت ازنزدیک این روز راتبریک گفتند.

منعم ،مسئول آزمایشگاه ضمن خوش آمدگویی به بیان عملکرد آزمایشگاه در طی سال بخصوص در ایام نوروز 98 اشاره نمود.

دکتر فتاحی ضمن عرض خداقوت حضور همکاران این روز را گرامی و اززحمات همکاران در انجام امور آزمایشگاهی و تشخیصی تقدیر و تشکر و نقش آزمایشگاه را در سیستم بهداشتی درمانی ،مهم برشمرد. 

  • کد خبر : 21134
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی