مرکز بهداشت شهرستان سمنان در جشنواره چندمنظوره تغذیه سالم در قالب سفیران سلامت حضور یافت.
این برنامه آموزشی و فرهنگی توسط سازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان برپا و سفیران سلامت، دانش آموزان ، خانواده های دانش آموزان سمنان اقدام به تهیه و نمایش انواع غذاهای سنتی و سالم ازجمله ماهی، آش، الویه، انواع کیک، شیرینیها، تنقلات و... که پیام آور تغذیه سالم و مصرف کم چربی، نمک و روغن بود نمود. زینت بخش این برنامه قرائت دکلمه توسط سفیر خردسال دانش آموزی، خیرمقدم به مسئولین و دکلمه نوازی توسط سفیران سلامت با موضوع سلامت ، ترسیم نقاشی با موضوع سلامتی ، کاهش مصرف چربیها، نمک ، روغن ، تحرک بدنی و چاقی بود.
دراین برنامه، رضایی ریاست آموزش و پرورش، معاونین، مربیان و اولیا ، مدعوین فرمانداری سمنان و دانش آموزان حضور داشتند.
لینک کوتاه خبر :