جلسه کمیته های محلی سلامت اجتماعی درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان
جلسه کمیته های محلی سلامت اجتماعی درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
جلسه کمیته های محلی سلامت اجتماعی درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان
جلسه کمیته های محلی سلامت اجتماعی درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان بر اهمیت و جایگاه نقش مردم در حل مشکلات خود و ضرورت توانمندسازی آنها برای این منظور، تاکید کرد. در ادامه نمایندگان 2 کمیته محلی سلامت اجتماعی مسکن مهر و کهنه دژ گزارشی از فعالیتهای خود و مشکلاتی که با آن مواجه هستند ارائه کردند. در این جلسه نوچه نماینده فرمانداری از فعالیت کمیته های محلی که در جهارجوب اجرای طرح مداخلات سلامت اجتماعی و با هدایت واحد سلامت روان مرکز بهداشت تشکیل شده اند تقدیر و آمادگی فرمانداری برای کمک به اجرای طرح را اعلان داشت.
خانم میر معصومی کارشناس بهداشت روان معاونت بهداشتی نیز ضمن بیان تاریخچه ای از اجرای طرح مداخلات سلامت اجتماعی، به کمیته ها یادآوری تا برای نتیجه گیری بهتر، مشکلات منطقه خود را اولویت بندی کرده و در هر مقطع بر روی حل یک مشکل تمرکز کنند. مسئولین واحدهای فنی مرکز بهداشت در این جلسه ظرفیتها و منابع خود را برای همکاری با کمیته های محلی بیان کردند.