آموزش خطرسنجی و نظام مراقبت بیماریها و تغذیه در سازمان بهزیستی شهرستان سمنان

آموزش خطرسنجی و نظام مراقبت بیماریها و تغذیه در سازمان بهزیستی شهرستان سمنان

خطر سنجی بیماریها و تغذیه در سازمان بهزیستی شهرستان سمنان برگزارشد.

           آموزش خطرسنجی و نظام مراقبت بیماریها و تغذیه در سازمان بهزیستی شهرستان سمنان

                 خطر سنجی بیماریها و تغذیه در سازمان بهزیستی شهرستان سمنان برگزارشد.

 

واحدهای بیماریها و تغذیه مرکز بهداشت شهرستان سمنان اقدام به برگزاری کلاس آموزشی باعناوین بیماریها و تغذیه جهت موسسات بهزیستی، کارکنان ونمایندگان مراکز نگهداری معلولین و سالمندان بهزیستی نمود.

علیشاه کارشناس واحد تغذیه شهرستان سمنان مطالبی را پیرامون اصول تغذیه ، مضرات مصرف زیاد از حد نمک، چربی و قند، نحوه مصرف مواد غذایی مفید در رژیم غذایی،اندازه گیری توده بدنی، فواید استفاده از قرص ویتامین D، نحوه طبخ مواد غذایی ، پرهیز از مصرف روغن چند بار مصرف شده وکاهش مصرف فست فودو نوشابه واهمیت  تحرک بدنی ایراد نمود.

صایمی از واحد بیماریها ی شهرستان سمنان نیز مراقبت از خود ، مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش ، عملی نمودن مقوله پیشگیری و الویت آن بردرمان ،اهمیت خطرسنجی و نظام مراقبت از بیماریها و هفته  سلامت مردان را خاطر نشان کرد.   

  • کد خبر : 16331
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی