جلسه آموزشی پاسخ به بلایای واحدهای بیماریها، مدارس و خانواده شهرستان سمنان
جلسه آموزشی پاسخ به بلایای واحدهای بیماریها، مدارس و خانواده شهرستان سمنان در سالن سلامت این مرکز برگزارشد .
جلسه آموزشی پاسخ به بلایای واحدهای بیماریها، مدارس و خانواده شهرستان سمنان
جلسه آموزشی پاسخ به بلایای واحدهای بیماریها، مدارس و خانواده شهرستان سمنان در سالن سلامت این مرکز برگزارشد .
این برنامه بمنظور مدیریت کاهش خطر در بلایا و با حضور دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان، مسئولین واحدهای ستادی، نمایندگان سازمان بهزیستی، اموردارو و غذای دانشگاه ، نیروی انمتظامی، اورژانس 115 ،قراییان کارشناس کاهش خطر بلایای معاونت بهداشتی دانشگاه و... برگزارشد.
دکتر فتاحی به اهمیت موضوع مدیریت در بلایا اشاره و نقش بهداشت و همکاری ادارات مداخله گررا بارز بیان داشت.
خانمها دکتر معانی، دوستمحمدی و خانم ممبینی نیزضمن بیان اعلان حیطه کاری واحدهای خویش بر همکاری فی مابین همکاران و واحدهای مرتبط در این موضوع را بیان نمودند.
قراییان نیز بااشاره به رخداد زلزله کرمان ، آمادگی سایر ارگانها و مراکز بهداشتی ودرمانی رادر پاسخ به بلایا مهم تلقی کرد
در پایان اعضای جلسه، نظرات خودرادراین موضوع بیان نمودند. .