کارگاه آموزشی تغذیه درسازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان

کارگاه آموزشی تغذیه درسازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان

کارگاه آموزشی تغذیه، درسازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزارشد.

ممبینی مسئول واحد بهداشت مدارس شهرستان سمنان اهمیت برگزاری این کارگاه را ، آشنایی معلمین پایه اول ابتدایی،مراقبین بهداشتی و معلمین رابط باموازین بهداشتی و تغذیه ای بیان نمود.

بعداز تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، رضایی مدیریت سازمان آموزش و پرورش به حضار خیرمقدم و مطالبی را پیرامون سلامتی و موازین بهداشتی ایراد داشت.

دکترفتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان به طرح موضوع بهداشت و اهمیت تغذیه در برنامه غذایی و نیز جایگاه کشورهای مختلف در این برنامه پرداخت.حسنان مدیر پرورشی، پروری نژادرابط بهداشت سازمان آموزش پرورش،خانمها علیین ، ممبینی و مهندس دارایی از مرکز بهداشت ،مطالب آموزشی را باموضوع  اهمیت تغذیه ،میان وعده غذایی،مواد مغذی،استاندار بوفه مدارس و...حضور فراگیران آموزش دادند.

قرائت دکلمه باعناوین بهداشتی و تغذیه ای توسط سفیر خردسال و توزیع بروشورهای بهداشتی ،از دیگر اقدامات این کارگاه بود. مجریان این برنامه مرکز بهداشت سمنان و آموزش و پرورش شهرستان بودند.

 

 

  • کد خبر : 15438
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی