کارگاه آموزشی تغذیه، درسازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزارشد.
ممبینی مسئول واحد بهداشت مدارس شهرستان سمنان اهمیت برگزاری این کارگاه را ، آشنایی معلمین پایه اول ابتدایی،مراقبین بهداشتی و معلمین رابط باموازین بهداشتی و تغذیه ای بیان نمود.
بعداز تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، رضایی مدیریت سازمان آموزش و پرورش به حضار خیرمقدم و مطالبی را پیرامون سلامتی و موازین بهداشتی ایراد داشت.
دکترفتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان به طرح موضوع بهداشت و اهمیت تغذیه در برنامه غذایی و نیز جایگاه کشورهای مختلف در این برنامه پرداخت.حسنان مدیر پرورشی، پروری نژادرابط بهداشت سازمان آموزش پرورش،خانمها علیین ، ممبینی و مهندس دارایی از مرکز بهداشت ،مطالب آموزشی را باموضوع اهمیت تغذیه ،میان وعده غذایی،مواد مغذی،استاندار بوفه مدارس و...حضور فراگیران آموزش دادند.
قرائت دکلمه باعناوین بهداشتی و تغذیه ای توسط سفیر خردسال و توزیع بروشورهای بهداشتی ،از دیگر اقدامات این کارگاه بود. مجریان این برنامه مرکز بهداشت سمنان و آموزش و پرورش شهرستان بودند.