تشکیل جلسه مسئولین واحدهای ستادی درمرکز بهداشت سمنان

تشکیل جلسه مسئولین واحدهای ستادی درمرکز بهداشت سمنان

جلسه مسئولین واحدهای ستادی در دفترریاست مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

 

                            تشکیل جلسه مسئولین واحدهای ستادی درمرکز بهداشت سمنان

                   جلسه مسئولین واحدهای ستادی در دفترریاست مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

در این جلسه مستمر هفتگی، دکتر فتاحی و مسئولین واحدهای ستادی حضور داشتند ،به مرور صورتجلسه قبلی پرداخته شد.

مهمترین عناوین مطرح شده دراین جلسه برنامه پایشها، برگزاری جلسات آموزشی، تشکیل مجمع سلامت، مسائل مربوط به واحدهای بهداشت روان، حرفه ای، محیط، خانواده، غربالگری،گسترش، دارویی،تغذیه، آموزش ،بیماریها ،مدارس  و برنامه ریزی آموزش بهورزی بود

.در این جلسه باعنایت به فرارسیدن بازنشستگی آقای دکتر حسام الدین صفایی دندانپزشک و مسئول واحدسلامت دهان و دندان  ،نامبرده ازطرف ریاست و حاضرین درجلسه مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

وی توفیق سلامتی جهت خدمت به مردم را مهمترین آرزوی روزهای پایانی خدمت درمرکز بهداشت  اعلان نمود.

  • کد خبر : 17812
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی