حضور انجمن M.Sدر جلسه هفتگی مسئولین واحدها
انجمن M.Sدر جلسه هفتگی مسئولین واحدها معرفی شد.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خیرمقدم به مدعوین، به بیان اهمیت بیماری و همکاریهای قابل ارائه به آن موسسه پرداخت.
دراین جلسه ضمن بازخوانی صورتجلسه قبلی و بیان اعلان نظرات و پیشنهادات واحدها، براهمیت مدیریت بلایا و همچنین آسیبهای اجتماعی تاکید شد.
تشرفی ریاست آن موسسه نیز به ارائه کتابچه معرفی بیماری و اینکه اولین محصول فرهنگی میباشد درخواست اعلان نوع همکاری نموده که قرارشد بعد از برگزاری جلسه نظر سنجی مسئولین واحدها مراتب اعلان شود.
لینک کوتاه خبر :