تکریم روز بهورز در مرکز آموزش بهورزی سمنان
درمراسمی ،روز بهورز گرامی داشته شد.
تکریم روز بهورز در مرکز آموزش بهورزی سمنان
درمراسمی ،روز بهورز گرامی داشته شد.
باعنایت به روز بهورز(15 شهریور) و تجلیل از عزیزان خدوم در روستاهای تحت پوشش ، مراسمی به همت مرکز آموزش بهورزی سمنان و دعوت از مسئولین گسترش شبکه، مربیان ، روسای مرکز بهداشت سمنان، شبکه بهداشت ودرمان سرخه ،مهدیشهروهمکاران و همچنین بهورزان برگزارشد.
بعداز تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران کلیپی بامضمون جایگاه و اهمیت بهورز در سیستم بهداشتی درمانی نکاه حضاررا جلب کرد. اسکندری ریاست شبکه بهداشت و درمان سرخه ضمن عرض خیرمقدم و تبریک این روز به بیان جایگاه بهورز درارائه خدمات بهداشتی درمانی پرداخت.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان نیز نقش مربیان بهورزی رادرتعلیم وتربیت بهورزان مهم دانست و ضمن تشکر از زحمات عزیزان ،ارائه بیش از پیش خدمات توسط بهورزان را خواستارشد. .درپایان میرعمادی نماینده شورای بهورزی استان نیز ضمن عرض تبریک ،از مسئولین برگزاری مراسم تقدیر نمود.