ایستگاه سلامت در مسجد امام حسین ع(حاجی شیخ)

ایستگاه سلامت در مسجد امام حسین ع(حاجی شیخ)

ایستگاه سلامت درمسجد امام حسین(ع) حاجی شیخ برپاشد.

                                ایستگاه سلامت در مسجد امام حسین ع(حاجی شیخ)

                                ایستگاه سلامت درمسجد امام حسین(ع) حاجی شیخ برپاشد.

بمناسبت هفته سلامت ، ایستگاه سلامت توسط کانون بسیج جامعه پزشکی اورژانس 115 و مرکز بهداشت سمنان  بمنظور ویزیت توسط پزشک عمومی ، اندازه گیری فشارخون و قند توسط پرسنل اورژانس و مراقب سلامت ، پاسخگویی به سوالات نمازگزاران، مشاوره پزشکی و توزیع بروشورهای بهداشتی انجام شد. افراد ساعی دراین برنامه آقای دکتر آرمین جاجی زاده، آقایان حسن گیلکی، عباس شهرستانکی، حسین رفیعیان و کوروش صائمی بودند.

  • کد خبر : 17002
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی