برگزار ی اولین جلسه بازآموزی مراقبین سلامت و بهورزان

برگزار ی اولین جلسه بازآموزی مراقبین سلامت و بهورزان

 

اولین جلسه بازآموزی مراقبین سلامت و بهورزان شهرستانهای سمنان، سرخه و مهدیشهر درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

 

 

این جلسه بازآموزی  به صورت حضوری با عناوین: بیماری های منتقله از آب و غذا ، مروری بر آخرین دستورالعمل واکسیناسیون ، برنامه کشوری غربالگری بیماری کم کاری تیروئید و pku و مروری بر فرم های مدارس دردوجلسه برگزار و آقایان باجان، میرعمادی، خانمها قدیر و منطقی  به ترتیب عناوین بیماریهای منتقله از راه آب و مواد غذایی، واکسیناسیون، بهداشت مدارس وهایپوتیروئید  را به فراگیران آموزش دادند.

 

  • کد خبر : 38159
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *