برگزار ی اولین جلسه بازآموزی مراقبین سلامت و بهورزان
برگزار ی اولین جلسه بازآموزی مراقبین سلامت و بهورزان
اولین جلسه بازآموزی مراقبین سلامت و بهورزان شهرستانهای سمنان، سرخه و مهدیشهر درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
این جلسه بازآموزی به صورت حضوری با عناوین: بیماری های منتقله از آب و غذا ، مروری بر آخرین دستورالعمل واکسیناسیون ، برنامه کشوری غربالگری بیماری کم کاری تیروئید و pku و مروری بر فرم های مدارس دردوجلسه برگزار و آقایان باجان، میرعمادی، خانمها قدیر و منطقی به ترتیب عناوین بیماریهای منتقله از راه آب و مواد غذایی، واکسیناسیون، بهداشت مدارس وهایپوتیروئید را به فراگیران آموزش دادند.
لینک کوتاه خبر :