اولین جلسه درون بخشی برنامه ریزی هفته سلامت درمرکز بهداشت شهرستان سمنان

اولین جلسه درون بخشی برنامه ریزی هفته سلامت درمرکز بهداشت شهرستان سمنان

اولین جلسه درون بخشی برنامه ریزی هفته سلامت سال 97در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد .

                                      اولین جلسه درون بخشی برنامه ریزی هفته سلامت درمرکز بهداشت شهرستان سمنان

                      اولین جلسه درون بخشی برنامه ریزی هفته سلامت سال 97در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد .

                    هفته سلامت  فرصتی است تا با نگاه مجدد به توانمندی­هاودستاوردها وخدمات  شایسته به مردم در قالب یک برنامۀ منسجم ، همراه با سایر دستگاه­های مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداشت.

نظربه رسالت مرکز بهداشت شهرستان سمنان در امر سلامت آحاد جامعه ،اولین جلسه درون بخشی هفته سلامت باحضور ریاست و مسئولین واحدهای ستادی این مرکز برگزارشد.

 

دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خیرمقدم و بیان اهمیت هفته سلامت، دسترسی آحاد مردم به خدمات بهداشتی را مهم تلقی و وظیفه آن مرکز رادر ارائه احسن خدمات بهداشتی درمانی و همجنین استفاده از ظرفیتهای موجود را خاطر نشان کرد.

 

ارائه پیشنهادات و نظرات مسئولین واحدهای ستادی و ایراد راهکارهای اساسی در نمادین کردن عملکردهای مرکز بهداشت و طرح تحول سلامت ازدیگربرنامه های این جلسه بود.  

 

 

  • کد خبر : 16714
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی