نمایشگاه پویش ملی سرطان دربیمارستان کوثر

نمایشگاه پویش ملی سرطان دربیمارستان کوثر

نمایشگاه پویش ملی سرطان دربیمارستان کوثربرپاشد.

واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت سمنان باهمکاری بیمارستان کوثر اقدام به برپایی نمایشگاه پویش ملی مبارزه باسرطان نمود.تقدم پیشگیری از بیماریها بردرمان از کسی پوشیده نبوده و آشنایی باراههای پیشگیری از بیماریها کلید رهایی از ابتلای به آنها میباشد. دراین نمایشگاه ارباب رجوع یبمارستان ، پرسنل شاغل و همچنین دانشجویان،  بازدید کنندگان این نمایشگاه بوده و مورد علاقه مندی عزیزان واقع شد.مناسبت این نمایشگاه ، هفته ملی پویش سرطان بوده است.

 

 

  • کد خبر : 15892
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی