غربالگری سرطان سینه در بیمارستان کوثر

غربالگری سرطان سینه در بیمارستان کوثر

غربالگری سرطان سینه در بیمارستان کوثر انجام شد.

مرکز بهداشت سمنان باهمکاری بیمارستان کوثر اقدام به غربالگری سرطان سینه در بیمارستان کوثر نمود.

این اقدام بمنظور بیماریابی و غربالگری سرطان سینه دربین زنان همکار انجام شد و آموزشهای لازم مبنی بر بیماری سرطان به همکاران ارائه شد. مناسبت این برنامه هفته پویش ملی سرطان بود.

  • کد خبر : 15923
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی