مانور سلامت نوروزی
مانور سلامت نوروزی در شهرستان سمنان برگزار شد.
مانور سلامت نوروزی
مانور سلامت نوروزی در شهرستان سمنان برگزار شد.
واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان سمنان همزمان با شروع برنامه سلامت نوروزی در سطح کشور، اقدام به برگزاری مانور و اطلاعرسانی عمومی نمود. برنامه سلامت نوروزی از پانزدهم اسفند 96 شروع و تا پانزدهم فروردین 97 ادامه خواهد داشت.در این برنامه بازرسین واحد مهندسی بهداشت محیط در قالب تیمهای بازرسی، اقدام به تشدید نظارت، بازدید، کنترل و نمونهبرداری از آب و مواد غذاییعرضه شده در مراکز و اماکن عمومی نموده و در راستای حفظ سلامت زائرین بارگاه حضرت ثامنالحججعلیابن موسی الرضا(ع)و عموم مردم عزیز ، با متخلفین بهداشتی و تهدیدکنندگان سلامت عمومی برخورد مینمایند.
مهندس دارائی عنوان کرد : "واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان سمنان در برنامه سلامت نوروزی سال گذشته،از 2431 مرکز مواد غذایی و اماکن عمومی، بازدید و از 130 ماده غذایی تهیه و عرضه شده، نمونهبرداری نمود. در این راستا، 67 متخلف را به مراجع قضایی معرفی و از فعالیت 16 واحد متخلف و تهدید کننده سلامت، جلوگیری و پلمب نمود."
دراین برنامه بازرسین بهداشت محیط شهرستان سمنان، مهدیشهر و آرادان حضور داشتند.