مانور سلامت نوروزی

مانور سلامت نوروزی در شهرستان سمنان برگزار شد.

                                        مانور سلامت نوروزی

                       مانور سلامت نوروزی در شهرستان سمنان برگزار شد.

واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان سمنان هم­زمان با شروع برنامه سلامت نوروزی در سطح کشور، اقدام به برگزاری مانور و اطلاع­رسانی عمومی نمود. برنامه سلامت نوروزی از پانزدهم اسفند 96 شروع و تا پانزدهم فروردین 97 ادامه خواهد داشت.در این برنامه بازرسین واحد مهندسی بهداشت محیط در قالب تیم­های بازرسی، اقدام به تشدید نظارت­، بازدید، کنترل و نمونه­برداری از آب و مواد غذاییعرضه شده در مراکز و اماکن عمومی نموده و در راستای حفظ سلامت زائرین بارگاه حضرت ثامن­الحجج­علی­ابن موسی الرضا(ع)و عموم مردم عزیز ، با متخلفین بهداشتی و تهدیدکنندگان سلامت عمومی برخورد می­نمایند.

مهندس دارائی عنوان کرد : "واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان سمنان در برنامه سلامت نوروزی سال گذشته،از 2431 مرکز مواد غذایی و اماکن عمومی، بازدید و از 130 ماده غذایی تهیه و عرضه شده، نمونه­برداری نمود. در این راستا، 67 متخلف را به مراجع قضایی معرفی و از فعالیت 16 واحد متخلف و تهدید کننده سلامت، جلوگیری و پلمب نمود."

دراین برنامه بازرسین بهداشت محیط شهرستان سمنان، مهدیشهر و آرادان حضور داشتند.

  • کد خبر : 16429
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی