کمیته پیشکیری از اعتیاد در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

کمیته پیشکیری از اعتیاد در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

کمیته پیشکیری از اعتیاد در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

                                                 کمیته پیشکیری از اعتیاد در مرکز بهداشت سمنان

 

                                             کمیته پیشکیری از اعتیاد در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

 

بمنظور برنامه ریزی هفته مبارزه بامواد مخدر(8-2)تیرماه ،دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خیرمقدم و بیان اهداف این کمیته به حضار درجلسه ازجمله ، نمایندگان ادارات،n.g.oهای فعال در زمینه مبارزه با اعتیاد ، کمیته های محلی مداخلات اجتماعی و نمایندگان ادارات مداخله گردرپیشگیری و مبارزه بامواد مخدر،

توجه به اهمیت مشارکت مردم در مبارزه با آسیبهای اجتماعی، فعالیت بیش از پیش در محلات و اماکن حاشیه نشین، و نقش کمیته های محلی مداخلات سلامت اجتماعی تاکیدشد.

در این جلسه مسئول اطلاع رسانی انجمن نارانان از ریاست مرکز بهداشت  و سلطانی(مسئول واحد بهداشت روان) به دلیل همکاری با انجمن قدردانی کرد.درپایان نظرات و پیشنهادات جمع جهت هفته مبارزه بامواد مخدر جمع بندی شد.

لازم به ذکر است انجمن نارانان متشکل از خانواده های افراد معتاد است و هدف، کاستن مشکلات آنهاست. تشکیل جلسات گروه در مرکز سلامت تدین فعال میباشد.

 

 

 

 

 

  • کد خبر : 17672
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی