نسبت به شفای فرزندم ناامید نیستم.
مرکز بهداشت سمنان به عیادت فرزند همکا ر،آقای علیرضا جواهری رفتند.
نسبت به شفای فرزندم ناامید نیستم.
مرکز بهداشت سمنان به عیادت فرزند همکا ر،آقای علیرضا جواهری رفتند.
در این دیدار دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ، علوی فر رئیس امورعمومی و تعدادی از همکاران حضور داشتند.
دیدارکنندگان باروند درمان بیماری همکارمان محسن جواهری آشنا و ازدرگاه خداوند متعال آرزوی شفای تمامی بیماران مخصوصا محسن جواهری نمودند. حاضرین باقرائت دعای "ام یجیب" به نیت پنج تن آل عبا و باتمسک به امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) دردهه کرامت ،شفای کلیه بیمارانراآرزو نمودند
.درقسمتی از گفته های مادر همکاران، بیان داشت":نسبت به شفای فرزندم ناامید نبوده وتمام تلاش خودرادربهبودی وی انجام خواهم داد."