برگزاری دومین کمیته بحران ،در مرکز بهداشت سمنان
دومین کمیته بحران ، در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
برگزاری دومین کمیته بحران ،در مرکز بهداشت سمنان
دومین کمیته بحران ، در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن بیان اهداف این کمیته و باتاکید بر آماده باش واحدهای مداخله گر در بحران و کاهش خطرات ناشی از آن، رسالت مرکز بهداشت را در مدیرت کاهش خطر در بلایا مخصوصا سیل ،عنوان داشت. واحدهای بهداشت محیط ، بیماریها، امورعمومی و روایط عمومی مرکز بهداشت شنوای سخنان دکتر فتاحی درزمینه مسئولیت های واحدها درهنگام رخداد سیل احتمالی بودند. واحدهای مورد اشاره هریک نظرات و راهکارهای پیشنهادی خودرا در پیشگیری از بیماریها، ثبت و گزارش بیماریها،طغیان بیمارهای منتقله از راه آب و مواد غذایی، نمونه برداری ا زآب . مواد غذایی و... ارائه دادند.