کمیته سالیانه ایدز و هپاتیت شهرستان سمنان برگزار شد.
کمیته سالیانه ایدز و هپاتیت شهرستان سمنان برگزار شد.
این کمیته باهمت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای شهرستان سمنان در سالن سلامت آن مرکز برگزار گردید.
کمیته سالیانه ایدز و هپاتیت شهرستان سمنان برگزار شد.
این کمیته باهمت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای شهرستان سمنان در سالن سلامت آن مرکز برگزار و باجان کارشناس بیماریهای واگیرضمن خیرمقدم ، سانحه قطار مسافربری را تسلیت گفت.
ازاهم سخنان این کارشناس ،وضعیت بیماری ایدز درایران،توزیع سنی مبتلایان،راههای انتقال بیماری،درصد راههای انتقال بیماری،الگوی انتقال در موارد ثبت شده،چالشها و خلاهای موجودبود.
نمایندگان ادارات شهرستان اهم از بیمارستانها، فرمانداری، شورای شهر، هلال احمر، بهزیستی، معاونتهای دانشگاه علوم پزشکی،شهرداری، زندانها، ورزش و جوانان و...ازاقدامات قابل انجام در هفته جهانی ایدز مستمعین را آگاه و برنامه ریزی و تصمیمات لازم در هرچه بهتر برگزار شدن این مناسبت اتخاذ گردید.حضور واحدرادیوی صداوسیمای مرکز سمنان و مصاحبه باتعدادی مدعوین درمورد این کمیته بررونق جلسه افزود.
لازم به ذکر است شعار هفته جهانی ایدز( 14-9 آذر)"مهار همه گیری اچ.آی.وی، ایدزبااطلاع رسانی،پیشگیری، تشخیص زودهنگام، درمان و حمایت از مبتلایان "میباشد.
لینک کوتاه خبر :