دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسال جاری.

دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسال جاری.

دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان درفرمانداری سمنان برگزارشد.

دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسال جاری.

دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان درفرمانداری سمنان برگزارشد.

 

 این جلسه  به ریاست دکتر دانایی،  فرماندار شهرستان و دبیری مرکز بهداشت شهرستان سمنان و با حضور مسئولین و روسای دستگاه­های اداری شهرستان برگزار شد.

 مهندس دارائی مسئول بهداشت محیط شهرستان سمنان درگزارش به روابط عمومی مرکز بهداشت گفت:"در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحدهای پیشگیری و مبارزه با بیماری­ها و مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان، مصوبات جلسه گذشته کارگروه، بررسی شد."

 وی افزود:"همچنین با توجه به شروع فصل گرما و افزایش احتمال بروز و شیوع بیماری­های منتقله ازراه آب و غذا، بر ضرورت افزایش تعامل و همکاری بیمارستان­ها و مراکز درمانی با مرکز بهداشت در زمینه اخذ نمونه از موارد مشکوک، دقت و حساسیت بیشتر شرکت­های آب و فاضلاب شهری و روستایی در تأمین کلر آزاد باقیمانده در آب شرب شبکه شهری و روستایی شهرستان، افزایش نظارت دستگاه­های متولی نظیر، سازمان حمل و نقل و پایانه، راه آهن، ورزش و جوانان، شهرداری و ... بر رعایت بهداشت در پایانه های مسافربری، مراکز تجمعی، اماکن ورزشی، سرویس­های بهداشتی عمومی و ... و تشدید فعالیت و حساسیت سایر دستگاه­ها در حوزه بهداشت تأکید شد.

 

  • کد خبر : 17757
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی