حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان دربرنامه پیاده روی هفته ملی جوانی جمعیت پارک 8 شهریور.
حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان دربرنامه پیاده روی هفته ملی جوانی جمعیت پارک 8 شهریور.
مرکز بهداشت شهرستان سمنان ،دربرنامه پیاده روی هفته ملی جوانی جمعیت پارک 8 شهریور حضور یافت.
پارک 8 شهریور میزبان جامعه دانشگاه علوم پزشکی بود. همکاران ضمن پیاده روی ، به مطالب آموزشی دکتر کساییان معاونت بهداشتی دانشگاه پیرامون اهمیت تحرک بدنی گوش فرادادند.
شرکت در مسابقه دارت از دیگر قسمتهای این برنامه بود.
قرعه کشی و اهدای هدیه به همکاران و داوطلبین سلامت ا و پذیرایی صبحانه ،از بخشهای پایانی این مراسم بود.
روابط عمومی دانشگاه، مدیریت پشتیبانی و رفاهی و امور بانوان دانشگاه دراجرای این برنامه سهیم بودند.
لینک کوتاه خبر :