برگزاری کمیته زندان در دفتر ریاست مرکز بهداشت

برگزاری کمیته زندان در دفتر ریاست مرکز بهداشت

برگزاری کمیته زندان در دفتر ریاست مرکز بهداشت

اولین کمیته زندانها درسال جاری در دفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد. 29/3/95

اولین کمیته زندانها درسال جاری در دفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد. 29/3/95 به همت واحد پیشگیری این مرکز ،مسئولین اردوگاه های حرفه آموزی و زندان مرکزی و کارشناسان مسئول واحدها دردفترریاست به مرور برنامه های دردست اقدام این جلسه پرداختند.جمع حاضر پس از ارائه نظرات وپیشنهادات ، تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.اهم سرفصلهای مطرح شده ازقرار زیر است. -شناخت توانمندیهای موجود از منظر ریاست مرکز بهداشت مبنی برمسائل بهداشتی مددجویان و خانواده های آنان . -ارسال شعار های بهداشتی جهت اردوگاه حرفه آموزی جهت تحریر در دیوارهای آماده شده. -تاکید بر بیماریابی بیش از پیش التور، سل و پیگیری و گزارش موارد احتمالی طغیان و بیماریهای منتقله ازراه آب و مواد غذایی. -بحث ایمنی درکارگاههای مستقر درزندان مورد تاکید قرار گرفت. -تکمیل پرونده سلامت مردان و زنان بعد از توجیه و آموزش مد نظر بود. -تنوع غذایی و بحث خودمراقبتی مورد تاکید قرار گرفت. -جذب رابطان بهداشتی فعال درزندان،تشکیل تیم بهداشت روان ، معرفی شاغلین در تهیه توزیع مواد غذایی ، پیشگیری از خودکشی و اعتیاد از دیگر موارد مطرح شده درجلسه بود.
  • کد خبر : 8159
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی