برگزاری دومین جلسه نمایندگان آموزش ، درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان
دومین جلسه نمایندگان آموزش، در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
برگزاری دومین جلسه نمایندگان آموزش ، درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان
دومین جلسه نمایندگان آموزش، در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
این جلسه باحضور دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان و مسئولین واحدهای ستادی و نیز نمایندگان آموزش برگزارو پس از بیان اهداف جلسه توسط ریاست مرکز بهداشت سمنان ، اعضای جلسه جهت اجرای هرچه بهتر جلسات آموزشی (چهره به چهره و گروهی)به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت براهمیت آموزش درپیشگیری از بروز رفتارهای پرخطر و ترویج سبک زندگی سالم درپیشگیری از بیماریهای غیرواگیر و جایگاه کلیه پرسنل دررسیدن به اهداف سلامت تاکید نمود.
مجری این برنامه واحد آموزش بهداشت بوده است.
لینک کوتاه خبر :