برگزاری اولین جلسه هماهنگی بانمایندگان مربیان داوطلبان سلامت

برگزاری اولین جلسه هماهنگی بانمایندگان مربیان داوطلبان سلامت

برگزاری اولین جلسه هماهنگی بانمایندگان مربیان داوطلبان سلامت

اولین جلسه هماهنگی بانمایندگان مربیان داوطلبان سلامت، درمرکزبهداشت شهرستان سمنان تشکیل گردید.

این جلسه بابیان مسائل آماری، ارتقای شاخصهای جذب داوطلبان سلامت ،اجرای برنامه خودمراقبتی و سواد سلامت  توسط پوررضایی، کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار و به سوالات پیرامون موضوعات جلسه پاسخگویی بعمل آمد.

  • کد خبر : 61678
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
میثم نی چی
خبرنگار

میثم نی چی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *