برپایی ایستگاه سلامت توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان در راهپیمایی 13 آبان.
برپایی ایستگاه سلامت توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان در راهپیمایی 13 آبان.
ایستگاه سلامت توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان برپاشد.
دراین ایستگاه دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، کارشناسان ومراقبین سلامت نسبت به توزیع بروشورهای بهداشتی ، اندازه گیری فشارخون و قندخون و...درکنارغرفه دانشگاه و بسیج جامعه پزشکی سپاه اقدام نمودند.
لینک کوتاه خبر :