حضور انجمن M.Sدر جلسه هفتگی مسئولین واحدها

حضور انجمن M.Sدر جلسه هفتگی مسئولین واحدها

انجمن M.Sدر جلسه هفتگی مسئولین واحدها معرفی شد.

دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خیرمقدم به مدعوین، به بیان اهمیت بیماری و همکاریهای قابل ارائه به آن موسسه پرداخت.

دراین جلسه ضمن بازخوانی صورتجلسه قبلی و بیان اعلان نظرات و پیشنهادات واحدها، براهمیت مدیریت بلایا و همچنین آسیبهای اجتماعی تاکید شد.

 

تشرفی ریاست آن موسسه نیز به ارائه کتابچه معرفی بیماری و اینکه اولین محصول فرهنگی میباشد درخواست اعلان نوع همکاری نموده که قرارشد بعد از برگزاری جلسه نظر سنجی مسئولین واحدها مراتب اعلان شود.

  • کد خبر : 15785
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی