جلسه آموزشی پاسخ به بلایای واحدهای بیماریها، مدارس و خانواده شهرستان سمنان

جلسه آموزشی پاسخ به بلایای واحدهای بیماریها، مدارس و خانواده شهرستان سمنان

جلسه آموزشی پاسخ به بلایای واحدهای بیماریها، مدارس و خانواده شهرستان سمنان در سالن سلامت این مرکز برگزارشد .

               جلسه آموزشی پاسخ به بلایای واحدهای بیماریها، مدارس و خانواده شهرستان سمنان

جلسه آموزشی پاسخ به بلایای واحدهای بیماریها، مدارس و خانواده شهرستان سمنان در سالن سلامت این مرکز برگزارشد .

این برنامه بمنظور مدیریت کاهش خطر در بلایا و با حضور دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان، مسئولین واحدهای ستادی، نمایندگان سازمان بهزیستی، اموردارو و غذای دانشگاه ، نیروی انمتظامی، اورژانس 115 ،قراییان کارشناس کاهش خطر بلایای معاونت بهداشتی دانشگاه و... برگزارشد.

 

دکتر فتاحی به اهمیت موضوع مدیریت در بلایا اشاره و نقش بهداشت و همکاری ادارات مداخله گررا بارز بیان داشت.

خانمها دکتر معانی، دوستمحمدی و خانم ممبینی نیزضمن بیان اعلان حیطه کاری واحدهای خویش  بر همکاری فی مابین  همکاران و واحدهای مرتبط در این موضوع را بیان نمودند.

قراییان نیز بااشاره به رخداد زلزله کرمان ، آمادگی سایر ارگانها و مراکز بهداشتی ودرمانی رادر پاسخ به بلایا  مهم تلقی کرد

در پایان اعضای جلسه، نظرات خودرادراین موضوع بیان نمودند. .

 

 

  • کد خبر : 16561
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی