حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان در جشنواره چند منظوره تغذیه سالم درقالب سفیران سلامت

حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان در جشنواره چند منظوره تغذیه سالم درقالب سفیران سلامت

مرکز بهداشت شهرستان سمنان در جشنواره چندمنظوره تغذیه سالم در قالب سفیران سلامت حضور یافت.

  این برنامه آموزشی و فرهنگی توسط سازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان برپا و سفیران سلامت، دانش آموزان ، خانواده های دانش آموزان سمنان اقدام به تهیه و نمایش انواع غذاهای سنتی و سالم ازجمله ماهی، آش، الویه، انواع کیک، شیرینیها، تنقلات و... که پیام آور تغذیه سالم و مصرف کم چربی، نمک و روغن بود نمود. زینت بخش این برنامه قرائت دکلمه توسط سفیر خردسال دانش آموزی، خیرمقدم به مسئولین و دکلمه نوازی توسط سفیران سلامت با موضوع سلامت ، ترسیم نقاشی با موضوع سلامتی ، کاهش مصرف چربیها، نمک ، روغن ، تحرک بدنی و چاقی بود.

دراین برنامه، رضایی ریاست آموزش و پرورش، معاونین، مربیان و اولیا ، مدعوین فرمانداری سمنان  و دانش آموزان حضور داشتند.

  • کد خبر : 16013
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی