نواختن زنگ سلامت در مدرسه مقطع ابتدایی پسرانه شاهد به مناسبت هفته سلامت .
نواختن زنگ سلامت در مدرسه مقطع ابتدایی پسرانه شاهد به مناسبت هفته سلامت .
زنگ سلامت توسط دکتر دوستمحمدی مسئول واحد بهداشت خانواده شهرستان نواخته شد.
به مناسبت دومین روز هفته سلامت با شعار "جوانی جمعیت و سالمندی سالم "زنگ سلامت در مدرسه شاهد پسرانه با حضور دکتر دوست محمدی کارشناس مسئول سلامت خانواده ،پوررضایی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت ، هاشمی کارشناس آموزش و ارتقای سلامت و صائمی مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان سمنان نواخته شد.
آموزش بهداشت توسط دکتر دوست محمدی در رابطه با داشتن تغذیه سالم ، فعالیت بدنی و ...، اهداء جوایز به سفیران سلامت دانش آموزی نمونه و فعال ، اجرای دکلمه و قرائت سوگند نامه سفیران سلامت دانش آموزی و نیز اجرای نمایش خواص ویتامین ها ازدیگر برنامه ها بود.
لینک کوتاه خبر :