حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان در پیاده روی پارک شقایق بمناسبت اعیاد شعبانیه، دهه فجر و هفته سرطان.

حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان در پیاده روی پارک شقایق بمناسبت اعیاد شعبانیه، دهه فجر و هفته سرطان.

حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان در پیاده روی پارک شقایق بمناسبت اعیاد شعبانیه، دهه فجر و هفته سرطان.

 

 

ضمن حضورهمکاران مرکز بهداشت شهرستان سمنان درمراسم پیاده روی وورزش صبحگاهی ،نسبت به توزیع بروشورهای بهداشتی پیرامون بیماری سرطان اقدام نمودند.

  • کد خبر : 55138
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *