جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا
جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا
جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا توسط پایگاه بهداشتی راه آهن سمنان برگزارشد.
با عنایت به فرارسیدن فصل گرما و اهمیت بیماریهای منتقله از راه آب و مواد غذایی، پایگاه بهداشتی راه آهن ضمن حضور در مسجد حضرت ابراهیم بن رسول ا... اقداماتی از قبیل : آموزش در خصوص بیماری التور و پیشگیری از ابتلا به آن،آموزش در خصوص نحوه شست و شوی سبزیجات ، اهمیت رعایت بهداشت فردی ،توزیع بروشورهای بهداشتی و... را انجام دادند.
درپایان به سوالات فراگیران پاسخگویی بعمل آمد.
لینک کوتاه خبر :