تشکیل دومین جلسه توجیهی خود مراقبتی اجتماعی در محل شورای اسلامی شهر سمنان .
تشکیل دومین جلسه توجیهی خود مراقبتی اجتماعی در محل شورای اسلامی شهر سمنان .
"دومین جلسه توجیهی خود مراقبتی اجتماعی ،در محل شورای اسلامی شهر سمنان برگزارگردید.
این نشست با حضور رئیس شورای اسلامی شهر،تعدادی از نمایندگان ادارات، رئیس مرکز بهداشت و کارشناس آموزش و ارتقای سلامت در تاریخ 03 / 11 / 1403برگزار گردید. در ابتدا مهندس بیدختی رئیس شورا ضمن خوش آمد گویی به مدعوین در رابطه با ارتقای سطح سلامت جامعه و مشارکت سازمان ها در این رابطه مطالب ارائه نمود .
سپس دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن تشکر و همکاری شورا در برگزاری جلسه ، دررابطه با اجرای خود مراقبتی اجتماعی و نحوه مشارکت ادارات جهت ارتقای سبک زندگی شهروندان توضیحات لازم را مبذول داشت.در ادامه پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و اتقای سلامت در رابطه با دستور العمل خودمراقبتی اجتماعی و نحوه تکمیل فرمها آموزش های لازم راارائه نمود.