برگزاری دومین کارگاه برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی
برگزاری دومین کارگاه برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی
برگزاری دومین کارگاه برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی برای ارتقای سلامت درمراکز آموزشی، مراکز کار در روستا ، شهر و استان
برگزاری دومین کارگاه برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی برای ارتقای سلامت درمراکز آموزشی، مراکز کار در روستا ، شهر و استان
دومین کارگاه برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی برای ارتقای سلامت درمراکز آموزشی، مراکز کار در روستا ، شهر و استان در راستای اجرای برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی در تاریخ 18 و 19/8/95 با حضور کلیه پزشکان و مراقبین سلامت جدید مراکز سلامت برگزار گردید.
هدف از این جلسه، آشنایی با مراحل 10 گام اجرای برنامه ارتقای سلامت برای محل کار در راستای تدوین برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی و آموزش و ارائه خدمات سلامت به منظور کاهش مرگ و میر ، کاهش ابتلا به بیماری ها،وجلوگیری ازعوامل خطر(کم تحرکی، چاقی،تغذیه ناسالم،مصرف دخانیات ، استرس و...) بود.
این برنامه توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت باهمکاری واحد جلب مشارکتهای مردمی مرکز بهداشت سمنان برپاشد.
لینک کوتاه خبر :