استقرار 1 دستگاه اتوبوس ایدز دردانشگاه سمنان

استقرار 1 دستگاه اتوبوس ایدز دردانشگاه سمنان

استقرار 1 دستگاه اتوبوس ایدز دردانشگاه سمنان

واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان با همکاری دانشگاه سمنان نسبت به استقرار 1 دستگاه اتوبوس با مضمون بیماری ایدز اقدام نمود.

استقرار 1 دستگاه اتوبوس ایدز دردانشگاه سمنان 1 دستگاه اتوبوس بامضمون بیماری ایدز دردانشگاه سمنان استقرار یافت. واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان با همکاری دانشگاه سمنان نسبت به استقرار 1 دستگاه اتوبوس با مضمون بیماری ایدز اقدام نمود. این اتوبوس با تبلیغات آموزشی ، مشاوره ای و دریافت آزمایش ایدز ار دانشجویان داوطلب در میدان اصلی دانشگاه سمنان اقدام به اقدامات زیر نمود. -آموزش دانشجویان پیرامون بیماری ایدز، راههای پیشگیر ی و انتقال . - انجام خدمات مشاوره ای و راهنمایی به مراکز مشاوره ای .دریافت آزمایش خون از دانشجویان داوطلب. -نصب بنر ، پوستر ، بیلبرد، بروشورهای آموزشی در منطقه استقرار اتوبوس. -حضور واحد صداوسیمای مرکز سمنان مبنی بر مصاحبه با مسئولین استقرار اتوبوس. -پاسخگو.یی به سوالات دانشجویان. -بازدید ریاست و همکاران واحد بیماریهای شهرستان سمنان به همراه معاونت بهداشتی دانشگاه ، مسئول واحد بیماریهای استان و کارشناس ایدز از مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه سمنان.لازم به ذکر است این دانشگاه دارای 17000 نفر دانشجو و پرسنل میباشد. درضمن از زحمات عزیزان دردانشگاه سمنان کمال تقدیر و تشکر بعمل میاید.
  • کد خبر : 10604
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی