زنگ سلامت در مدرسه ابتدایی پیروزی سمنان
زنگ سلامت در مدرسه ابتدایی پیروزی سمنان نواحته شد.
زنگ سلامت در مدرسه ابتدایی پیروزی سمنان
زنگ سلامت در مدرسه ابتدایی پیروزی سمنان نواحته شد.
بمناسبت هفته سلامت مرکز بهداشت سمنان در مدرسه پیروزی حضور و دربرنامه های سازمان آموزش و پرورش شرکت نمود.
ازمهمترین برنامه های این اقدام زیبا ، آموزشی و بهداشتی ،انجام مرحله دوم طرح وارنیش، سخنرانی مسئولین سازمان آموزش و پرورش، نمایشگاه سلامت، اجرای سرود نمایش باعناوین بهداشت، عروسک بازی بااهمیت به سلامت دهان ودندان بود.
مهمانان این برنامه، رضایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان،صفاری، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل،باطبی کارشناس مسئول آموزش ابتد ایی اداره کل، حسنان معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ،خانم زنگیان ، معاون آموزش ابتدایی شهرستان،آقای قصاب مسئول حراست آموزش و پرورش شهرستان سمنان ، اولیای دانش آموزان و همکاران مرکز بهداشت سمنان بودند.
درپایان طرح وارنیش نراپی توسط واحد سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت شهرستان سمنان بعمل آمد.