جلسه ستاد دهه فجر دردفتر فرماندار سمنان

جلسه ستاد دهه فجر دردفتر فرماندار سمنان

جلسه ستاد دهه فجر دردفتر فرماندار شهرستان سمنان برگزارشد.

در این جلسه که بمنظور نهایی کردن عملکردهای قابل انجام توسط سایر ادارات برگزارشد نوچه معاونت  سیاسی اجتماعی فرمانداری ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه(س) و تبریک دهه فجر به بیان اهمیت موضوع پرداخت. دکتردانایی فرماندار سمنان اهمیت حضور در برنامه های دهه فجر رایادآوری و ازکلیه نمایندگان ادارات درخواست اعلان عملکردهای آن حوزه دردهه فجر نمود.زیاری بخشدار مرکزی سمنان نیز به بیان پروژه ها و اقدامات قابل انجام در دهه فجر پرداخت.

 درپایان سایر ادارا ت به بیان گزارش کاری درسازمان خودپرداختند.

  • کد خبر : 15917
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی