بیادداشته باشیم درهنگام وقوع زلزله فرارنکنیم.

بیادداشته باشیم درهنگام وقوع زلزله فرارنکنیم.

آموزش موازین بهداشتی به دانش آموزان حاضر در پارک سیمرغ سمنان ادامه دارد.

                                 بیادداشته باشیم درهنگام وقوع زلزله فرارنکنیم.

              آموزش موازین بهداشتی به دانش آموزان حاضر در پارک سیمرغ سمنان ادامه دارد.

 

مرکز بهداشت سمنان  باحضور در برنامه آموزشی مستمر در پارک سیمرغ ،نکات بهداشتی پیرامون بهداشت فردی، امتناع از خرید مواد غذایی از فروشندگان دوره گرد، راههای محافظت از خود در عبورومرور خیابان، راههای پیشگیری از ابتلا به بیماریهای اسهالی و تابستانی، اهمیت صبحانه دریادگیری  دروس مدرسه و اقدامات لازم درهنگام وقوع زلزله رابه دانش آموزان ابتدایی ارائه دادند.دانش آموزانمدرسه نیمه شعبان بیادداشتند که هرگز وسایل شخصی (شانه ، مسواک، لیوان و...)خودرابه دیگران ندهند.

مهمترین موضوع در زمان رخداد زلزله پرهیز از فرار کردن ازمحل حادثه ، خونسردی و پناه گیری بود که به دانش آموزان آموزش داده شد. درپایان به تعدادی از عزیزان کتب آموزشی بهداشتی اهداشد.

این برنامه توسط کارشناسان مرکز بهداشت درحال اقدام است.

  • کد خبر : 17312
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی