برگزاری کلاس آموزشی در حوزه علمیه سفیران هدایت سمنان
کلاس آموزشی باعنوان خودمراقبتی و سرطان در حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)تشکیل شد.
باجان کارشناس بیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان باتاکید بر هفته ملی پویش سرطان(7-1) بهمن، نکات مهمی را درخصوص اهمیت موضوع خودمراقبتی و نقش آن در سلامت فرد و پیشگیری از بیماریها از جمله سرطان ایراد نمود . وی گفت :"باآشنایی با راههای پیشگیری از سرطان میتوان ازبروز موارد بیماری کاست"
جذب سفیران سلامت نیز در این کلاس مطرح شد. درپایان باطرح سوال ، به 2 نفر از طلاب هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
لینک کوتاه خبر :