اعزام تیم مراقبتی پویش ملی سلامت به فرمانداری سمنان
اعزام تیم مراقبتی پویش ملی سلامت به فرمانداری سمنان
همکاران مراقب سلامت وآزمایشگاه مرکز ی مرکز بهداشت شهرستان سمنان به فرمانداری سمنان ،خدمات بهداشتی درمانی ارائه دادند.
باعنایت به پیش روداشتن پویش ملی سلامت(غربالگری دیابت و فشارخون ، بیماریابی)مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن حضور در فرمانداری سمنان پویش ملی سلامت را برای کارکنان آن سازمان ارائه داد.
آموزش خودمراقبتی و پیشگیری از بیماریها و توصیه های بهداشتی درمانی نیز انجام شد.
لینک کوتاه خبر :