اعزام تیم مراقبتی پویش ملی سلامت به فرمانداری سمنان

اعزام تیم مراقبتی پویش ملی سلامت به فرمانداری سمنان

اعزام تیم مراقبتی پویش ملی سلامت به فرمانداری سمنان

 

همکاران مراقب سلامت وآزمایشگاه مرکز ی مرکز بهداشت شهرستان سمنان به فرمانداری سمنان ،خدمات  بهداشتی درمانی ارائه دادند.

باعنایت به پیش روداشتن پویش ملی سلامت(غربالگری دیابت و فشارخون ، بیماریابی)مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن حضور در فرمانداری سمنان  پویش ملی سلامت را برای کارکنان آن سازمان ارائه داد.

آموزش خودمراقبتی و پیشگیری از بیماریها و توصیه های بهداشتی درمانی نیز انجام شد. 

  • کد خبر : 47953
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *