چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان

چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان

چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان درفرمانداری سمنان برگزارشد.

                         چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان

              چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان درفرمانداری سمنان برگزارشد.

 

 

این جلسه  به ریاست دکتردانایی  فرماندار شهرستان، دبیری واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان و با حضور مسئولین و روسای دستگاه های اداری شهرستان برگزار شد. در این جلسه مشکلات بهداشتی ناحیه صنعتی علا، بیماری آنفلوآنزای فوق حاد طیور، مخاطرات ناشی از افزایش جمعیت سگ های ولگرد و سایر مباحث سلامت عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتقال پرنده فروشی­هااز داخل شهر به پارک سوکان توسط شهرداری به لحاظ کنترل بهتر بیماری­های مشترک از جمله آنفلوآنزای فوق حاد طیور، توجه سازمان حفاظت محیط زیست به کنترل و رفع مشکلات آلودگی هوا و سایر مشکلات زیست­محیطی ناشی از فعالیت برخی از شرکتهای شیمیایی مستقر در ناحیه صنعتی علا و ...از جمله مصوبات این جلسه کارگروه بود.

  • کد خبر : 16144
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی