برگزاری کمیته ا لتور سال 1397 در مرکز بهداشت سمنان

برگزاری کمیته ا لتور سال 1397 در مرکز بهداشت سمنان

کمیته التور سال97 در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.

                         برگزاری  کمیته  ا لتور سال 1397 در مرکز بهداشت سمنان

              کمیته التور سال97 در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.

با عنایت به اهمیت بیماریهای منتقله ازراه آب و مواد غذایی باالویت بیماری التور و شروع فصل گرما، این کمیته بمنظور برنامه ریزی و هماهنگی درجهت کنترل بهتربیماری تشکیل شد.

دکتر معانی مسئول واحد ضمن آرزوی قبولی طاعات حضار به بیان اهمیت موضوع پرداخت . دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان در بیان اهمیت پیشگیری از التور گفت:"طغیانهای التور غیرقابل پیشبینی بوده و درهر فصلی وجوددارد واین به خاطرساختار محیط است.هرزمانی امکان اتفاق آن وجودداشته و دراثر کم توجهی،مانند انفجاری امکان درگیر نمودن افراد جامعه را دارد.درامر آموزش نیز باید از توان سازمانی بهره برداری شود."

سپس دکتر معانیضمن تشکر از زحمات همکاران ، برنامه نظام مراقبت بیماری التوردرکشور،طغیان بیماری، تعدادنمونه برداریها و حد انتظار آنرا  راشرحی مبسوط داد.

مهندس دارایی مسئول واحد بهداشت محیط مطالبی را پیرامون عملکردهای آن حوزه در کنترل بیماری التور، نمونه برادری از آب و مواد غذایی، واحدهای فروش آب تصفیه شده و...  ایراد نمود.

افراد حاضر در کمیته اهم از نمایندگان ادارات و سازمانهای مربوطه، نمایندگان و کارشناسان بهداشت محیط مراکز خدمات جامع سلامت، مسئولین واحدهای ستادی ،نظرات و پیشنهادات خودرادرراه نیل به اهداف نظام مراقبت بیماری التور بیان و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

  • کد خبر : 17537
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی