برگزاری جلسه شورای بهداشتی درمرکزبهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری جلسه شورای بهداشتی درمرکزبهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری جلسه شورای بهداشتی درمرکزبهداشت شهرستان سمنان.

 

 

                 "جلسه ماهیانه شورای بهداشتی،" درمرکزبهداشت شهرستان سمنان تشکیل گردید.

 

این جلسه باحضور دکترمعانی رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان، پزشکان ، مسئولین پایگاههای بهداشتی ،نمایندگان خانه های بهداشت ومسئولین واحدهای ستادی ،درسالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار وپیرامون تکمیل پرونده های الکترونیکی،مراقبت جوانان، نوجوانان توسط پزشکان، تحلیل عملکرد مراکز و رتبه بندی ، بررسی شاخصهای خطرسنجی ، شناسایی و مراقبت بیماری دیابت، ثبت فوت 3ماهه دوم سال جاری، دستورعمل گروههای خودیار و تکمیل فرمهای مربوطه، پویش برنامه طب ایرانی،  حوادث جاده ای و سایر مسائل بهداشتی درمانی بحث و تبادل نظر شد. درضمن مراکز خدمات جامع سلامت مرحوم محقق، دانایی و شهید مطلبی از نظر کمی و کیفی رتبه بندی وهدایای خودرا به رسم یادبود دریافت نمودند.

  • کد خبر : 55069
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *