نواختن زنگ مهرو مقاومت دردبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) سمنان

نواختن زنگ مهرو مقاومت دردبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) سمنان

مرکز بهداشت سمنان در مراسم نمادین زنگ مهرومقاوت دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا(س)شرکت کرد.

                      نواختن زنگ مهرو مقاومت دردبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) سمنان

مرکز بهداشت سمنان در مراسم نمادین زنگ مهرومقاوت دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا(س)شرکت کرد.

بمناسبت پیش روداشتن هفته دفاع مقدس ، دراین مراسم که  باحضور استاندار، فرماندار، مسئولین ادارات و سازمانها، دانش آموزان، مربیان  و مجریان آموزش و پرورش دردبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س)برگزارشد بعد از تلاوت آیاتی چند ازکلام ا... مجید ، پخش سرود جمهوری اسلامی، دستورانی مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان سمنان نکاتی را درمورد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیان و گفت":امروز مهرحسینی بهاردانایی و توانایی است. امروز 120000 دانش آموز دراستان سمنان وارد مدرسه شده و  مشغول  تحصیل خواهندشد."

پس از اجرای موزیک عزای حسینی، راویان دفاع مقدس که شامل موتورسواران و ماشینهای جنگی بودندهمراه بامارش جنگ اقدام به نمایش جبهه و جنگ پرداخته و سپس قراییان رزمنده مدافع حرم اهمیت و جایگاه جنگ و شهادت را به مدعوین بیان داشت.

دکتر چاوشی استاندار سمنان مهرامسال را عجین با مهرحسینی دانست و پیوند عاشورارا با شروع هفته دفاع مقدس اشاره نمود. وی گفت":معلمین باید بذر محبت را دردل دانش آموزان کاشته و مهر امسال را با مهر حسینی گره بزنیم."

پس از تقدیر و نشکر و اهدای هدایا به خیر مدرسه ساز آقای جمعه ای توسط مسئولین، زنگ مهر و مقاومت توسط دانش آموز پازوکی دختر شهید پازوکی نواخته شد.

  • کد خبر : 18794
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی