برگزاری جلسه آسیبهای اجتماعی و جذب سفیران سلامت دانشجویی
جلسه آسیبهای اجتماعی در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
واحد آموزش سلامت با همکاری واحد بهداشت روان، جلسه ای را تحت عنوان آسیبهای اجتماعی با محوریت آموزش به همسانان ازطریق جذب سفیران سلامت دانشجویی برگزار نمود.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خیرمقدم به مدعوین و نمایندگان دانشگاهای شهرستان سمنان براهمیت موضوع تاکید و به تاریخچه اعتیاد از زمان حال پرداخت.
بعد از بیان پیشنهادات و راهکارهای اساسی مبنی بر پیشگیری از اعتیاد و بیان مضرات آن ،قرارشد کارگروه اعتیاد توسط واحد بهداشت روان جهت اجرای آموزش مهارتهای فردی و شخصیتی جهت پیشگیری از اعتیاد تشکیل و سفیران سلامت دانشجویی آموزشهای لازم را فراگیرند.
لینک کوتاه خبر :