کلاس آموزش بیماریها و استرس شغلی درسازمان بهزیستی شهرستان سمنان
کلاس آموزش بیماریها و استرس شغلی، درسازمان بهزیستی شهرستان سمنان برگزارشد.
نظر به اهمیت آموزش و ارتقای سطح آگاهی سازمانها ، مرکز بهداشت سمنان اقدام به آموزش بیماریهای واگیر، غیرواگیر، خطر سنجی و استرس شغلی جهت پرسنل سازمان بهزیستس شهرستان سمنان نمود.
صائمی کاردان مبارزه بابیماریهای شهرستان، نکات آموزشی مبنی بر بیماریهای فصلی شایع درفصل سرما از جمله آنفلوانزا، سرماخوردگی، شپش ، تعاریف بیماریها و اهمیت نظام مراقبت ، وجه افتراق بیماری انفلوانزا باسرماخوردگی وراههای پیشگیری و انتقال آنها بیان داشت. همچنین معرفی برنامه های رابطین و سفیران سلامت و مراجعه به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت وثبت اطلاعات در سامانه به آگاهی عزیزان رساند.
خانه دوست مراقب سلامت مرکز بهداشت نیز نکاتی را پیرامون بیمارهای واگیر و غیرواگیر و نحوه خطر سنجی در بیماریهای غیرواگیررا شرح داد.
خانم عبداللهی کارشناس بهداشت روان نیز درمورد استرس شغلی،مهارتهای زندگی ، مهارتهای کنترل خشم، عوامل ایجاد استرس در سازمان، مهارتهای ارتباطی و... نکاتی را حضور فراگیران بیان داشت.
این برنامه باحضور قابل توجه کارکنان قرارگرفت و به سوالات ایشان پاسخ ارئه شد.