کارگاه تغذیه در سازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزارشد.
این کارگاه توسط مرکز بهداشت سمنان و باهمکاری سازمان آموزش و پروش شهرستان برگزار و مدعوین شرکت کننده درکارگاه مذکور ،معلمین پایه اول ابتدایی،مراقبین بهداشتی و معلمین رابط بودند.
رضایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمنان ضمن خیرمقدم به مدعوین درخصوص اهمیت رعایت موازین بهداشتی صحبت و دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان مخاطبین رااز وضعیت بهداشت کشور و جهان آگاه ساخت.
حسنان، علیین، مهندس دارایی،ممبینی، پروری نژاد به ترتیب درمورد رعایت نکات بهداشتی درمدارس ، اهمیت تغذیه ومیان وعده ومواد مغذی، و استاندار بوفه مدارس آموزشهای لازم راارائه دادند..
لینک کوتاه خبر :